Nastavitve piškotkov
Akcijska ponudba
 

Pogoji uporabe in pravila

Pravila obnašanja uporabnikov

Spletne strani Zdrava.si so namenjene promociji in prodaji artiklov za kvalitetnejšo življenje ter seznanjanju širše javnosti o izkušnjah pri uporabi le teh. Na spletnih straneh ni dovoljeno zasmehovati in žaliti drugih uporabnikov. Vsakdo ima pravico do svojega mnenja. V primeru, da se z nekom ne strinjate, to izrazite z argumentirano repliko.

Prepovedano je ščuvanje k verski, rasni, seksualni, nacionalni, politični ali kakšni drugi nestrpnosti. Prosimo vas, da ne uporabljate neprimernih izrazov in vas vabimo, da pozitivno sodelujete pri kakovosti medmrežne komunikacije. Objava povezav na druge spletne strani niso zaželene in so pridržujemo pravico do odstranitve takšnih objav. Oglaševanje, prodaja, komercialne raziskave brez soglasja lastnika spletnega mesta Zdrava.si niso dovoljene in bodo odstranjene. Uporabniško ime in geslo, ki ga uporabnik uporablja za registriran dostop, je uporabnik dolžan varno shraniti in zaščititi pred zlorabo. Uporabniki sami odgovarjajo za vsebino, ki jo napišejo.

 

Ukrepi moderatorjev
Moderatorji skrbijo za nemoteno komunikacijo med uporabniki ter po potrebi pomagajo pri uporabi sistema. Moderatorji bodo vsebino, ki ne upošteva pravil obnašanja uporabnikov in ni primerna za objavo na spletnem mestu Zdrava.si ali žaljive pripombe po lastni presoji odstranili. Pri tem se lahko posvetuje z urednikom.

 

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Zdrava.si

Spletno mesto Zdrava.si vsebuje tudi spletno trgovino, ki deluje v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Ob prijavi v sistem Zdrava.si, obiskovalec pridobi uporabniško ime in geslo, s katerima ob vsakem obisku spletnega mesta lahko dostopa tudi do svojega računa (MOJ RAČUN) oz. pridobi pravico do nakupa. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Zdrava.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med lastnikom spletne trgovine, ponudniki artiklov in potrošnikom.

 

Cene in ažurnost podatkov
Vse cene so v EUR in vsebujejo predpisani DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Zavezanci za DDV so dolžni ob registraciji navesti tudi svojo davčno številko.
Moderatorji ter ponudniki skušajo čim bolje skrbeti za ažurnost in pravilnost podatkov, ki so navedeni na spletu. Kljub temu, pa se lastnosti artiklov, dobavni rok in cena spreminjajo, tako da obstaja možnost, da moderatorji ne utegnejo sošasno s spremembo popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, se kupca obvesti o spremembah ter omogoči preklic ali zamenjavo naročenega artikla.

V primeru, da se cena artikla tekom obdelave naročila spremeni, bo ponudnik kupca o tem obvestil. Ponudnik bo po svojih najboljših močeh skušal v vsakem primeru kupcu zagotoviti nižjo ceno oz. ponuditi ustrezno rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Vse fotografije artiklov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka. 

 

Dostava 

Ponudnik bo blago oziroma storitev dostavil v dogovorjenem roku.

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.

 

Pravica do odstopa od nakupa

V primeru, da želite iz kateregakoli razloga odstopiti od prodajne pogodbe oziroma nakupa, nas lahko v 14 dneh obvestite, da odstopate od pogodbe, ne da bi vam bilo za to treba navesti razlog za svojo odločitev. Obvestilo z nedvoumno izjavo o odstopu nakupa nam pošljite po e-pošti na martis@siol.net 14-dnevni rok začne teči z dnem, ko ste prejeli blago.  Obrazec za odstop od pogodbe iz petega odstavka b43.d člena je dostopen na povezavi: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915.Edini strošek, ki vas bremeni v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. 

Šteje se, da je potrošnik podal odstopno izjavo pravočasno, če jo pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe (2.odstavek b43.d člena ZVPot).  Celotne stroške pošiljanja in/ali vračila blaga v primeru vračila krije kupec, v primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.

Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago

 

Naročanje
Naročanje poteka prek Interneta 24 ur na dan, vse dni v letu. Potrošnik izbira in naroči izdelke, ki so mu na voljo v spletni trgovini Zdrava.si, razvrščene v kategorijah.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. V njem so navedeni izdelki in količine, ki jih je kupec izbral. Kupcu so izčrpni podatki o statusu in vsebini kupoprodajne pogodbe (naročilo) vselej dostopni v spletni trgovini v rubriki MOJ RAČUN. O morebitni spremembi naročila  oz. preklica, mora kupec o tem ponudnika obvestiti na email naslov narocila@zdrava.si, kjer mora navesti tudi številko nakupa, ki je omenjena v elektronskem sporošilu o nakupu.Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. V omenjenem elektronskem sporočilu pouči kupca tudi o politiki vračanja blaga, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.

Vrnjeni izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni embalaži. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.

 

Opis tehničnih postopkov za sklenitev pogodbe

Ko v naši spletni trgovini najdete željeni izdelek in želite opraviti nakup izdelka po izpisani ceni, ga najprej dodate v košarico s klikom na gumb “V košarico”. Če želite dodati nove izdelke, lahko nadaljujete z nakupom in ponovite zgoraj opisani korak, ali pa nadaljujete zaključek naročila - s klikom na gumb “Na blagajno”. Pred zaključkom naročila lahko spremenite količine izdelkov ali poljubnega odstranite iz košarice.

 

Ob prehodu na blagajno lahko nakup opravite kot gost ali z uporabniškim računom, ki da dobite ob registraciji. V primeru, da ste registriran uporabnik, se morate najprej prijaviti s vpisom vašega e-mail naslova ter pripadajočim geslom. Po izbiri načina plačila dostave lahko nakup uspešno zaključite.

 

Postopek obveščanja o nakupu

- Po oddaji naročila prejme kupec obvestilo s povzetkom naročenih izdelkov in izbranimi opcijami plačila ter dostave po elektronski pošti. Uporabnikom so na spletni strani v uporabniškem profilu vselej dostopne vse podrobnosti o statusu in vsebini vsakega naročila. 

- Vaše naročilo bomo v delovnem času pregledali, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdili oziroma z razlogom zavrnili. Pridržujemo si pravico kontaktirati naročnika v namen preverjanja podatkov ali zagotovitve točnosti dobave. 

- Pri dobavi artiklov, ki jih ponudnik nima na zalogi v lastnem skladišču, je izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel ponudniku. Na poštni predal naročnika bomo sproti pošiljali obvestila o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči in bomo artikel odstranil iz naročila ter kupcu vrnili morebitna že vplačana sredstva. V tem primeru lahko kupec najkasneje v roku 15 dni sporoči ali bo celotno naročilo storniral. Če dobavitelj ponudniku ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka treh mesecev od dneva oddaje naročila, lahko ponudnik naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolagi. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Martis d.o.o. ne prevzema nobene odgovornosti za morebitno škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobavljivosti artiklov, ki jih nimamo na zalogi v lastnem skladišču.

 

Načini plačila 
V spletni prodajalni Zdrava.si ponudnik omogoča plačilo po prejetem računu ob prevzemu paketa in preko plačilnega sistema PayPal (plačilo s karticami Visa, MasterCard, American Express, Maestro,...) .

V primeru plačila po prejetem računu ob prevzemu paketa opravite plačilo z nakazilom na naš račun preko vaše spletne banke ali na bančnem okencu. 
V primeru plačila preko plačilnega sistema PayPal vas bo sistem vodil skozi postopek plačila, omogočeno pa je plačilo neposredno s plačilnimi karticami ali plačilo preko PayPal uporabniškega računa. 

Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku upravljalca spletnega mesta Zdrava.si in tako kupcu dostopna 24 ur na dan v njegovem uporabniškem profilu MOJ RAČUN.


Varovanje podatkov
Pri nakupu (naročilu) kupec (naročnik) dovoli podjetju Martis d.o.o. zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varovanju osebnih podatkov. Martis d.o.o. se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov.
Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za nedoločen čas oziroma, če Zakon o varovanju osebnih podatkov predvideva drugače, za čas kot ga predvideva. Osebni podatki se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil, komunikacijo s kupcem, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se kupec tako odloči, za pošiljanje obvestil in ponudb. 

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki: IP naslov, osebno ime, naslov stalnega ali začasnega prebivališča, naslov za dostavo izdelkov (v kolikor je drugačen od stalnega ali začasnega prebivališča), telefonska številka, naslov elektronske pošte, čas in datum registracije ter arhiv komunikacije s spletno trgovino.

Podjetje Martis d.o.o. spoštuje zasebnost uporabnikov spletne trgovine in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varovalo in jih brez privolitve ne bo posredovalo tretji osebi oziroma jih ne bo uporabilo drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo.

Vnašanje osebnih podatkov in podatkov za plačilo poteka preko varnega spletnega obrazca, zaščitenega z enakimi ali podobnimi šifrirnimi mehanizmi, kot jih uporabljajo banke in druge zaupanja vredne institucije.

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika.

Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

V primeru težav oz. nejasnosti pri uporabi spletnega mesta Zdrava.si si lastnik spletnega mesta Zdrava.si pridržuje pravico do stika s potrošnikom prek sredstev komunikacij na daljavo.

Trajno hranimo podatke, ki jih je obiskovalec vnesel ob registraciji v računalniški sistem, ki je ustrezno varovan in zaščiten. Ob morebitnem "vdoru" v računalniški sistem ne nosimo odgovornosti!

POZOR! 
Podatki, ki so objavljeni na spletnih straneh Zdrava.si, so namenjeni izključno splošnemu informiranju in ne morejo nadomestiti osebnega obiska pri zdravniku. Če menite, da potrebujete zdravniško pomoč, se obrnite na osebnega zdravnika ali ustrezno zdravstveno ustanovo. 

Sporočila na spletnih straneh (menja, ocene, komentarji...) so mnenje posameznika in ne nujno stališče uredništva spletnega mesta Zdrava.si. Uredništvo ni v nobenem primeru odgovorno za vsebino sporočil in datotek, ki jih uporabniki objavljajo na spletnem mestu Zdrava.si.


Avtorske pravice

Spletno mesto Zdrava.si je v lasti podjetja Martis d.o.o. Vse pravice so pridržane. Vsebine na spletnih straneh Zdrava.si lahko vsebujejo gradivo, katerega avtorske pravice so lahko tudi last tretjih oseb. Zato je vsakršno posredovanje informacij iz spletnih strani dovoljeno samo s pismeno odobritvijo uredništva. Uredništvo si pridržuje pravico do uporabe in objave vsebin za lastne potrebe, pri čimer ne razkriva izvora in identitete pisca.

Pridržujemo si pravico do spremembe pogojev brez predhodnega obvestila.

 

Stvarna napaka

Nosimo odgovornost za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo v dveh letih od prevzema blaga, v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Če je predmet pogodbe med prodajalcem in potrošnikom rabljena stvar, ne odgovarja prodajalec za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mine leto dni, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Prodajalec mora potrošniku izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za stvarne napake svoje izpolnitve. Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem. Za odgovornost za stvarne napake se uporabljajo določbe zakona, ki ureja obligacijska razmerja, če ta zakon ne določa drugače.

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.

Napaka je stvarna:

- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;
- če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;
- če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;
- če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.

Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. 

 

Pritožbe in spori 

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova martis@siol.net. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje sporov

Spoštujemo veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in zagotavljamo učinkovito obravnavo pritožb na vseh prodajnih mestih. V primeru težav nas pokličite na telefonsko številko +386 (0)40 848 075, pošljite elektronsko sporočilo na martis@siol.net ali nam pišite na naslov Martis d.o.o., Kidričeva ulica 12, 2342 Ruše. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Upoštevamo določila Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov (SRPS) in v skladu s 32. členom tega zakona v splošnih pogojih priznava Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Na podlagi Uredbe 524/2013/EU je bila ustanovljena enotna vstopna točka za reševanje sporov, ki izvirajo iz spletne prodaje.

S klikom na povezavo boste preusmerjeni na platformo https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Za dodatno pomoč se lahko obrnete na Nacionalno kontaktno točko - Slovenija. Podatki so navedeni na povezavi: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.complaints.odrList

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!

 

Piškotki

Piškotki so male besedilne datoteke, ki jih večina spletnih mest shrani v naprave uporabnikov s katerimi dostopajo do interneta z namenom prepoznavanja posameznih naprav, ki so jih uporabniki uporabili pri dostopu. Njihovo shranjevanje je pod popolnim nadzorom brskalnika, ki ga uporablja uporabnik - ta lahko shranjevanje piškotkov po želji omeji ali onemogoči.

Zakaj so piškotki potrebni?

Piškotki so temeljnega pomena za zagotavljanje uporabniku prijaznih spletnih storitev. Najpogostejše funkcije eposlovanja ne bi bile mogoče brez piškotkov. Interakcija med spletnim uporabnikom in spletno stranjo je s pomočjo piškotkov hitrejša in enostavnejša. Z njihovo pomočjo si spletna stran zapomni posameznikove preference in izkušnje, s tem je prihranjen čas, brskanje po spletnih straneh pa je s tem bolj učinkovito in prijetno. Piškotke uporablja večina spletnih strani, so priročno sredstvo za ohranjanje sveže in primerne vsebine, ki je v skladu z interesi in preferencami posameznega spletnega uporabnika. Razlogov za uporabo piškotkov je tako več, kot prvi gotovo njihova lastnost shranjevanja podatkov o stanju posamezne spletne strani (podrobnosti o prilagoditvah posamezne spletne strani), pomagajo pri izvajanju raznih spletnih storitev (spletne trgovine), pomagajo pri zbiranju raznih statistik, o navadah spletnega uporabnika – saj se le z njimi lahko spremlja pogostost obiskovanja določene spletne strani. Podjetja lahko s pomočjo piškotkov ocenijo učinkovitost zasnove svojih spletnih strani, kot tudi ustreznost vrste in števila oglasov, ki jih ponujajo uporabnikom na svojih spletnih straneh. 

Katere podatke vsebuje spletno mesto?
Podjetje Ime piškotka Namen Čas piškotka
Martis d.o.o. PHPSESID Identifikacija uporabnikove seje Trajanje seje
Martis d.o.o. language Nastavitev jezika 30 dni
Martis d.o.o. EUR Nastavitev valute 30 dni
YouTube YSC, use_hitbox, PREF, VISITOR_INFO1_LIVE YouTube vtičnik 1 -6 mesecev
Facebook Connect - Facebook  vtičnik -
Google Analytics _ut* Statistika ogledov spletne strani Različno
Martis d.o.o. - Vse pravice pridržane.
Zdrava.si © 2017